Re: Kabaret Madame Arthur
Kim są? Kobietami? Mężczyznami? Motylami? Syrenami? Wszystkim. W paryskim kabarecie Madame Arthur od 1946 roku tłumnie gromadzi się publiczność, by zobaczyć je na scenie. Nie są zwyczajnymi drag queens i drag kings. Są osobami tworzącymi mityczne i pionierskie miejsce, ale także przestrzeń obrazoburczej wolności. Zapraszamy za kulisy!