Albania: przyroda czy luksusowa turystyka?
Tysiące Albańczyków protestują przeciw luksusowym resortom na wyspie Sazan i w delcie Vjosë-Nartë, ważnym miejscu odpoczynku ptaków wędrownych. Za inwestycją stoją Jared Kushner i Ivanka Trump. Dla jednych turystyczny boom to szansa na pracę i rozwój, dla innych – zagrożenie dla przyrody, ziemi i dostępu do wybrzeża.