Re: Albania - Nature of Luxury Tourism
For weeks, thousands of Albanians have been protesting against a government-backed property development: A luxury tourist resort to be built on the pristine Sazan Island and in the Vjosa-Narta delta, a vital stopover for many migratory birds. Behind this project are Jared Kushner and Ivanka Trump.