Canada's Women Helicopter Pilots53 min
Canada, a country as large as the whole European continent, has large swathes of land in the arctic which are barely populated. A vital link to isolated communities is the helicopter with more than 3,000 helicopter pilots in the country. Only five percent of them are women. Who are these trailblazers who brave the cold and dangerous conditions in their jobs?