Yucatán by Train360° Reportage
For centuries, Albanian shepherds roamed the Balkans with their flocks in search of green pastures for their goats and sheep. But the communist dictatorship put an end to this tradition. After the fall of communism, the shepherds want to revive the old ways, but will they be able to pass them on to the next generation?