Tatiana Tightrope: An Acrobat of the Skies
Tightrope walking is an artform that requires life-long dedication and goes to the limits of what is humanly possible. Tatiana-Mosio Bongonga is a funambulist at the top of her game. She founded CIE Basinga, her own tightrope walking performance company and has walked suspended 100 foot over Paris in a performance that went viral in 2018. She has to practice hard every day to be ready for her next high-wire adventure.