Carlita
Carlita plays music that just feels right for the hours before sundown or right after sunrise. A musician before she was a DJ, her productions emphasize real instruments and samples, but with a modern touch. Carlita’s globetrotting event series Senza Fine has seen her invite superstars to join her in small venues worldwide, playing her signature groovy, psychedelic house music.