WhoMadeWho
After they made their debut at Sónar back in 2004, Whomadewho became one of the biggest acts in the world. Melodic, uplifting and dreamy, their live sets are a perfect fit for the dancefloor. Returning to Sónar for the first time since 2014, they present a perfect blend of emotion and spectacle, ready to sweep the audience up into their sets.