Modeselektor
Gernot Bronsert and Sebastian Szary met at an illegal rave on the outskirts of Berlin in 1992. As Modeselektor, they have since built a unique reputation for energy and eclecticism Their recent DJ-Kicks mix is somehow both a peak-time club set and a deep-listening session. They return to Sónar with their first new live set in 6 years.