Modeselektor
Gernot Bronsert și Sebastian Szary s-au cunoscut la un rave ilegal la periferia Berlinului, în 1992. Sub numele de Modeselektor, și-au construit de atunci o reputație unică datorită energiei și eclectismului lor. Mixul lor recent pentru DJ-Kicks este, într-un fel, atât un set de club pentru momentele de vârf ale petrecerii, cât și o sesiune de ascultare profundă. Se întorc la Sónar cu primul lor set live nou după 6 ani.