Sónar 2026
Sara Landry, „Marea Preoteasă a muzicii Hard Dance”, transformă ringul de dans de la Sónar.
Legendarul duo berlinez Modeselektor revine la Festivalul Sónar cu un nou set live de sunete eclectice de rave.