WhoMadeWho
De la prima sa apariție la Sonar în 2004, trupa s-a impus ca unul dintre marile nume ale scenei electro internaționale. Melodice, antrenante și onirice, seturile lor par create special pentru ringul de dans. În 2026, Whomadewho revine la Barcelona într-un concert mult așteptat și antrenează publicul în universul său, un echilibru perfect între emoție și spectacol.