Lady Shaka b2b Tash LC
NTS radio resident Tash LC is also the brains behind Club Yeke, a label, event series and radio show that spotlights artists from across the Global South diaspora. For this year’s Sonar she teams up with Lady Shaka, who reps the queer spirit of Aotearoa (New Zealand). Expect music that transcends borders and nationalities.