Lovefoxy
Berlin DJ LOVEFOXY is a walking embodiment of house history. Her mother helped run Berlin’s first house club, Tempelhof, in the mid-80s. Using her mother’s collection of classic House and Techno, LOVEFOXY learned how to DJ during lockdown. Now the new generation of house, she has just released an EP on New York’s Nervous Records.