Lovefoxy
LOVEFOXY dorastała w rytmie house'u – jej matka współtworzyła jeden z pierwszych berlińskich klubów tego gatunku w połowie lat 80. Podczas pandemii nauczyła się miksować, korzystając z rodzinnej kolekcji płyt house i techno. Dziś należy do nowego pokolenia DJ-ek house, a jej EP ukazała się nakładem nowojorskiej wytwórni Nervous Records.