Arthi
Arthi’s sets go hard. The former dancer for Beyoncé and Charli XCX (and former journalist too) mixes a vibrant, cross-cultural, transcontinental mix of sounds and styles that absolutely screams London, you can expect to hear everything from UK garage and Caribbean Soca (a staple at Notting Hill Carnival) through to amapiano, baile funk, and kuduro.