Frozen People Festival - Oulu 2026Etienne de Crécy
A major figure in house music over the last 30 years, Etienne de Crécy is always reinvented his sound. For this very special performance, the French DJ gives a set to a joyous crowd from the main hall of Strasbourg’s central station.