Eric Prydz - Sónar 2025Étienne de Crécy na dworcu w Strasburgu
Étienne de Crécy należy do najważniejszych postaci międzynarodowej sceny muzyki elektronicznej. W ciągu 30 lat kariery stworzył remiksy dla Kraftwerk, Air, Moby i Lil’ Louis, a dzięki takim albumom jak Super Discount zaznaczył swoją obecność w historii muzyki elektronicznej. Ten pełen pasji DJ przekształca każdy set w immersyjne doświadczenie.