Frozen People Festival
Elektroniczne bity i magiczna aura arktycznej natury. Każdej zimy w Oulu w Finlandii odbywa się wyjątkowy festiwal: artyści i uczestnicy spędzają cały dzień na zamarzniętej tafli morza. W 2026 roku wystąpią Winter Games, Paula Koski, Sanna Mun i Schacke.