Nusantara Beat
Nusantara Beat z Amsterdamu łączy tradycję Indonezji z nowoczesnym psychodelicznym folkiem. Zespół z indonezyjskiej diaspory odświeża balijskie i jawajskie melodie, mieszając je z rockowymi rytmami. Debiutanckie albumy wciągają w barwną, transową podróż pełną rytmu i egzotycznych inspiracji.