Kim Gordon
Była frontmanka Sonic Youth i ikona rocka, Kim Gordon, rozsadza scenę paryskiego Le Trianon energią swojego najnowszego albumu Play Me. W tym pełnym żaru występie zderzają się bezkompromisowe brzmienia, krytyczne spojrzenie na rzeczywistość i charakterystyczna dla artystki ironia.