Lukas Sternath w Atenach40 min
Majestatyczna siła i subtelna liryczna wrażliwość: piąty i ostatni koncert fortepianowy Ludwiga van Beethovena powstał w okresie wojen napoleońskich i łączy heroiczną energię z głęboką ekspresją. To przestrzeń muzyczna, w której Lukas Sternath czuje się wyraźnie jak u siebie i w starożytnej ateńskiej scenerii prezentuje interpretację zarazem potężną i subtelną.