Bruce Liu w Lizbonie39 min
Muzyczna uczta plenerowa z widokiem na ocean i w nastrojowym świetle zachodzącego słońca: kanadyjski pianista Bruce Liu interpretuje podczas przesilenia letniego jeden z najwspanialszych koncertów fortepianowych epoki romantyzmu — I Koncert fortepianowy Czajkowskiego. Wydarzenie odbywa się przy Belém Tower — najbardziej rozpoznawalnym symbolu Lizbony i obiekcie wpisanym na listę światowego dziedzictwa UNESCO.