Grandbrothers
Grandbrothers to niemiecko-szwajcarski duet muzyków specjalizujących się w muzyce eksperymentalnej. Założony w 2011 roku w Düsseldorfie, łączy eksperymentalną muzykę fortepianową z muzyką elektroniczną. Podczas tego koncertu duet interpretuje utwory ze swojego najnowszego albumu „All the Unknown”.