Chloé Antoniotti
Młoda pianistka Chloé Antoniotti zabiera słuchaczy w świat pełen magicznych, kinowych klimatów. Podczas Piano Day w Paryżu artystka zaprezentowała także swoją trzecią EP - „Mana”. Koncert zachwycił zwłaszcza miłośników muzyki z filmów studia Ghibli i twórczości Hayao Miyazakiego.