Daniela Pes
Włoszka Daniela Pes zabiera publiczność festiwalu Europavox w wyjątkowy świat sardyńskiego folkloru, elektro i muzycznych eksperymentów. Jej muzyka to rodzaj folku przyszłości, a występy - hipnotyczne.