Dressed Like Boys
Jelle Denturck, jedna z najciekawszych postaci młodej belgijskiej sceny muzycznej, znany jest przede wszystkim jako lider indie-rockowego zespołu DIRK. Tym razem artysta podąża jednak własną drogą – w solowym projekcie czerpie inspiracje z popu i rocka lat 70. i tworzy osobiste, szczere kompozycje, w których bezpośrednio mierzy się z intymnymi tematami.