Mac DeMarco
W swojej charakterystycznej czapce Mac DeMarco daje bardzo intymny koncert podczas ARTE Concert Festival 2025. Gwiazda kanadyjskiej sceny indie rockowej prezentuje swój szósty album "Guitar".