Mac DeMarco
Cu șapca înșurubată pe cap, Mac DeMarco a oferit un concert intim publicului de la Gaîté Lyrique. Regele canadian al indie rock-ului a prezentat Guitar, cel de-al șaselea său album. Stilul său, un amestec de rock psihedelic, pop melancolic și nonșalanță asumată, i-a câștigat un public fidel.