La Cendejas
La Cendejas należy do grona wschodzących gwiazd hiszpańskiej sceny popowej. Łącząc R&B, muzykę miejską i elektroniczne eksperymenty, madrycka artystka buduje własny, niepowtarzalny muzyczny świat oparty na szczerych, pozbawionych zbędnych ozdobników tekstów.