„Humo” Balet flamenco Rafaeli Carrasco
„Humo” Rafaeli Carrasco to flamenco inspirowane cygarniarkami XIX-wiecznej Sewilli, które stały się pierwowzorem Carmen. Spektakl, zarejestrowany w Teatro de la Maestranza, łączy taniec i śpiew w poruszającym hołdzie dla kobiet silnych, wolnych i wymykających się stereotypom dawniej i dziś.