Carlos Piñana & Ensemble - The Journey of InstrumentsHumo
Filmat la Teatro de la Maestranza din Sevilla, spectacolul „Humo” (Fum) îmbină dansul și cântecul într-un omagiu adus producătorilor de trabucuri din secolul al XIX-lea, care au inspirat și personajul Carmen din celebra operă. Coregrafa Rafaela Carrasco creează portrete care dezvăluie vieți diverse, care adesea contrazic clișeele din trecut și din prezent.