Corpuri electriceMarco da Silva Ferreira: F*cking Future
Coregraful portughez Marco da Silva Ferreira explorează relațiile dintre dans și patriarhat prin intermediul spectacolului „F*cking Future”, prezentat la Bienala de Dans de la Lyon.