Templele culturii - Efectul BilbaoCorpuri electrice
Este posibil, prin mișcare, să redeschidem un dialog de lungă durată? În acest documentar la persoana întâi, Raphaël Stora împărtășește o căutare intimă și explorează relația sa cu dansul, dar și cu istoria sa personală, în special cu tatăl său, Benjamin Stora, un istoric renumit al războiului algerian. O posibilă reconciliere între un om și trecutul său, între două generații, între două limbi.