W wieku 40 lat, Raphaël Stora, syn słynnego historyka Benjamina Story, wraca do swojej pasji – tańca. Mając 20 lat wybrał szkołę filmową, a później spędził lata na walce z nałogiem. Czy można wrócić do porzuconych marzeń?