Modeselektor: „Work”
Modeselektor przedstawia „Extended” – swoj piąty album, któremu towarzyszy „Work” – taneczna interpretacja Coreya Scott-Gilberta. Żeby zatańczyć rutynę, a do tego do muzyki Modeselektrora, trzeba być mistrzem. Wszystkie gesty i ruchy są jasno określone i powtarzalne. Zobaczcie sami i same.