Humo - Un balet flamenco de Rafaela CarrascoCarlos Piñana & Ensemble
Călătoria noastră muzicală pe urmele instrumentului oud ne poartă până în Andaluzia, la intersecția istorică a culturilor arabe, evreiești și creștine. Chitaristul spaniol Carlos Piñana îmbină în muzica sa flamenco-ul tradițional cu virtuozitatea modernă.