Vanessa Wagner & Przyjaciele
Zapadająca w pamięć muzyka Philipa Glassa i ruch nadający jej nowy wymiar. Vanessa Wagner połączyła siły z artystką cyrkową Chloé Moglia, choreografem Kader Attou, tancerkami i tancerzami zespołu Compagnie Accrorap oraz kolektywem scenograficznym Collectif Scale.