Saburo Teshigawara, Sayaka Shoji et Rihoko Sato w Château de Champlâtreux
Wybitny japoński choreograf Saburo Teshigawara przejmuje przestrzeń zamku na potrzeby Sur Mesure. Do tego performansu zaprosił tancerkę Rihoko Sato oraz skrzypaczkę Sayaka Shoji.