Z udziałem Avy Bahari99 min
Dwa lata po triumfie w konkursie dyrygentek „La Maestra” Bar Avni ponownie staje za pulpitem: w Philharmonie de Paris daje koncert wraz z Orchestre de Paris i skrzypaczką Avą Bahari.