Z udziałem Avy Bahari
Tutaj batuta jest w rękach dyrygentek, i słusznie! Pionierki o ugruntowanej pozycji, wschodzące gwiazdy orkiestrowego świata czy młode odkrycia konkursu La Maestra - oto wybór dyrygentek, które musicie znać.