With Ava Bahari
No maestros here, only maestras: We showcase some of the most notable female conductors working in music today. Whether they be established names, pioneers or rising stars taking part in the La Maestra competition, delve into this series of concerts to discover each of their singular visions.
The Orchestre de la Suisse romande and Zofia Kiniorska put women composers in the spotlight.