Bar Avni Conducts Ravel, Milhaud & Bizet
Two years after her triumph at the "La Maestra" conducting competition, Bar Avni is back on the podium: at the Philharmonie de Paris, she gives a concert of the highest calibre with the Orchestre de Paris and violinist Ava Bahari.