Stanislav Vavřínek conducts Brahms and Dvořák
The Hradec Králové Philharmonic , an orchestra which specialises in Central European music, gives its debut at La Folle Journée festival in Nantes, France. The Czech ensemble performs music by Johannes Brahms and Antonin Dvořák, conducted by Stanislav Vavřínek.