Mozart: The Magic Flute
For years, The Magic Flute has been one of the most frequently performed operas at the Aix-en-Provence Festival. After an eight-year absence, Mozart’s work is now back in a production by Clément Cogitore. The French artist interprets the plot as a modern coming-of-age story: Tamino and Pamina leave the world of childhood behind and enter a reality in which beauty is fragile and truth uncertain.