Mozart: Czarodziejski flet
„Czarodziejski flet” powraca na festiwal w Aix-en-Provence w nowoczesnej inscenizacji Clémenta Cogitore'a. Reżyser przedstawia operę Mozarta jako opowieść o dojrzewaniu – Tamino i Pamina opuszczają świat dzieciństwa i wkraczają w rzeczywistość pełną niepewności. Spektakl łączy teatr z projekcjami wideo, tworząc sugestywną grę iluzji.