Hannover Klassik Open Air 2026
Hannover Klassik Open A is bringing opera to all. Stanislav Kochanovsky conducts the NDR Radio Philharmonic Orchestra with a host of big name opera singers. On the programme is French operatic music, ranging from Bizet, Massenet and Saint-Saëns to Italian classics by Puccini and Verdi.