Riccardo Chailly & Lukas Sternath
Since summer 2019, the Lucerne Festival Orchestra and Riccardo Chailly have taken audiences on a journey into the symphonic and virtuosic world of Sergei Rachmaninoff. In this concert they tackle the Russian composer’s Piano Concerto No. 4, with pianist Lukas Sternath as soloist.