Tchaikovsky: Piano Concerto No. 1
Europiano continues from Lisbon's beautiful Torre de Belém, a symbol of the city on the waterfront.Tchaikovsky's Piano Concerto No. 1 in B flat minor is performed by Bruce Liu with the Orquestra Gulbenkian conducted by Hannu Lintu.