Wagner: The Ring Without Words
Wagner’s mammoth opera-cycle is concentrated into a grand symphonic poem from Rhinegold through to Götterdämmerung, 150 years after its first performance. Daniel Harding conducts the Orchestre de la Suisse romande in Geneva.